google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

5 Ocak 2016 Salı

Tam da Bir Kış Keki ;Ispanaklı Kek

Tuzlu keklere karşı her zaman farklı bir ilgi duymuşumdur.Çogu tarifim tatlı üzerine olsada ben bir tuzlu severim (nasıl bir cümle olduysa artık :)))

Ispanaklı Tuzlu Kek

Malzemeler :

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 bardak beyaz peynir rendesi (ben yarım bardak parmesan kullandım)
  • Yarım paket donmuş ıspanak
  • 1,5 ila 2 bardak un (akışkan kek kıvamında)
  • Yarım tatlı kaşığı tuz (peynirinizin tuz oranına göre)
Yapılışı:
  1. Fırını 180 c ısıtın.
  2. Yumurta,süt ve sıvıyağı bir kapta çırpın.İçine kuru malzemeleri ekleyip karıştırın.Ispanak ve beyaz peyniri ekleyip tekrar karıştırın.Yağlanmış ve unlanmış dikdörtgen bir kalıba dökün.Fırına verip üzeri iyice kızarana kadar pişirin.(kürdan testini unutmayın)
Afiyet Olsun...

4 yorum:

Yemek Tarifleri dedi ki...

teşekkürler hansa ve fatma hanım elleriniz dert görmesin muzzam gözüküyo blogunuzu listeme ekledim :)

Adsız dedi ki...

Merhaba, cok begendim tariflerinizi mutlaka deneyecegim. Yanliz bir sorim olacakti. Bu keki yaptiktan sonra buzluga atsak olurmu? Ve ne kadar bir süre buzlukta muhafaza edebiriliz? Beslenme cantasi icin hazirlamayi düsünüyorum da.
Geri yazarsaniz cok sevinirim. Simdiden tesekkürler, elleriniz dert görmesin.

FATMA ÇELİK dedi ki...

Tesekur dderim

FATMA ÇELİK dedi ki...

Bu keki dondurucuya hic koymadim ne desem yalan olur.ayrıca begenmenize cok sevindim.tesekkurler

Bunlar da ilginizi çekebilir