google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Meksika Fasulyeli Buğday Salatası.

Buğday her zaman sevdiğim bir bakliyat olmuştur (tabi bu aşureyi çok sevmemden kaynaklanıyor) Salataları ise ayrı bir güzel oluyor bence.Yeşil mercimek.bulgur derken bu seferde meksika fasülyesi ile denedim.Ben tadını çok sevdim.....
Meksika Fasülyeli Buğday Salatası

Malzemeler :

  • 2 su bardağı haşlanmış buğday
  • 1 su bardağı konserve meksika fasülyesi
  • 7-8 dal taze soğan 
  • Yarım demet dereotu
  • 10-12 adet kornişon turşu 
  • 1 su bardağı mısır 
  • Limon,sıvıyağ,tuz
Yapılışı :
  1. Bütün malzemeler haşlanmış veya konserve olduğu için tüm malzemeleri derin bir kapta karıştırıp yağ,limon ve tuz ile tatlandırın.
  2. Servis tabağına alıp servis edin.
Afiyet olsun...

3 yorum:

anunturi gratuite dedi ki...

Komşu Romania anunturi gratuite den selam. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia byeee.

nazlı dedi ki...

Bu salata kac kisilik olur?tesekkurler

FATMA ÇELİK dedi ki...

Nazlı
En az 8-10 kişilik olur

Bunlar da ilginizi çekebilir