google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Akşam Yemeği



Yazacak o kadar tarif birikti ki yazmaya ise hiç vakit yok ...
Ailece bir araya gelmenin güzelliği hiç bir şeyde yok.Tariflerin çoğunu yeni denedim ve bir çoğunu da bir gece önceden hazırladım.Bu şekilde rahat bir akşam geçirm iş olduk.


Yaprak Sarma

Yoğurtlu Karnabahar

Sosyete Mantısı

Sosyete mantısının soslanmış hali


Sebzeli olarak yaptığım japon güneşi

Fırın da Bütün Tavuk


İç Pilav

Salata

Muhallebili Şerbetli Kadayıf




4 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

eminim tarifler o güzelim sohbetlerle daha da lezzetlendi :)
ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Tam bir ziyafet sofrası :)
Yemeğimi de yemiştim ama,ciddi ciddi acıktırdı bu enfes menü :)
Ellerine sağlık canım.
Sağlık ve neşeyle nice nice sofralara..

sarımutfak-hande dedi ki...

ah o masada bende olsaydım
sarmalara lüp lüp dalsaydım:)))))
ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş canım bereketin bol sofran dostlarla dolu olsun
sevgilerimle

FATMA ÇELİK dedi ki...

Özlemce sohbet sahaneydi gerçekten de Teşekkür ederim

Zel her zaman ki gibi içten yorumun için çok teşekkür ederim

Hande güzel yorumun için teşekkürler

Bunlar da ilginizi çekebilir