google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

19 Kasım 2011 Cumartesi

Ice Cream Cake (Dondurmalı Pasta)





Ice Cream Cake (Dondurmalı Pasta)

Malzemeler :
  • 1 kg sade dondurma
  • Yarım kilo kakaolu dondurma
  • 1 su bardağı damla çikolata
  • 1 paket çikolatalı bisküvi
Yapılışı :
  1. Dondurmayı yumuşaması için buzluktan alıp 10-15 dk dışarıda bekletin.Karıştırma kabına alıp içine krılmış bisküvileri ve çikolataları ekleyip mikserle çok kısa bir süre çırpın.
  2. Kelepçeli bir kalıbı kenarlarında taşacak şekilde streç filmle kaplayın.İçine dondurmalı karışımı yerleştirip streç filmi üzerine kapatın.Bu sekilde bir gece buzlukta bekletin.
  3. Servis etmeden önce üzerine çikolata sosu döküp servis edebilirsiniz.
Afiyet Olsun ...






10 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba canım,dondurma pastaya bayıldımm :)
Bu soğukta bile öyle cazip gözüküyor ki,eline emeğine sağlık..
Fotoğraf makinem sony dsc-w170 ,aslında profesyonel bir makine değil :)
Değiştirmeyi düşünüyorum ancak,işimi görüyor nasılsa diye erteliyorum..
Evim şükürler olsun çok güzel güneş aldığı için bunun faydasını görüyorum..
Güneş açısı çok önemli sanırım :)
Umarım yardımcı olabilmişimdir..
Sevgilerimle..

LeylaK dedi ki...

amman Allahım bu ne . müthiş görünüyor. harika olmuş. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

FATMA ÇELİK dedi ki...

Zel merhaba

Cevabin için çok teşekkür ederim
böyle güzel resimler çekebilmek için çok pahalı makinelerin olması gerektiğini düşünüyordum ama öyle olmadığını öğrendim çok teşekkür ederim.
Resim çekerken gün ışığı gerçekten çok önemli sen bu konuda baya şanslısın sanırım.

tarifim için yazdığın güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim.

Tekrar görüşmek üzere

FATMA ÇELİK dedi ki...

LEYLA'
Çok teşekkür ederimm .

Unknown dedi ki...

Söylenebilcek tek şey "Muhteşem"...
Ellerine sağlık.
Baştan çıakrtıkcak güzellikte görünüyor.

FATMA ÇELİK dedi ki...

Hayat Cafe

içten yorumun için teşekkür ederimm

Şirince Tatlar dedi ki...

buna dayanamam işte çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım.

Fatoş dedi ki...

Şirince Tatlar teşekkür ederim
emin ol tadıda çok nefisti

Adsız dedi ki...

bisküvi hangi bisküvi acaba ve küçük paketmi?

FATMA ÇELİK dedi ki...

Bisküvi küçük paket.ben ülker çikolatalı bisküvi kullandım

Bunlar da ilginizi çekebilir