google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

18 Ocak 2017 Çarşamba

Tahinli Cevizli Kurabiye

Tahin ve cevizin muhteşem uyumu....
Yaptığım denediğim tüm tariflerde öncelikle lezzet ararım.Blogumu yazmaya karar verdiğim zaman kendi kendime bi söz vermiştim.Tadını beğenmediğim lezzetinden emin olmadığım hiç bir tarifi burda paylaşmıycaktım.Sonucu güzel olan tariflerim burda.Tabiki yapıp sonucu hüsrana uğrayan bir tariflerim oldu ama onlarım hiç birini paylaşmadım.
Gelelim tahinli kurabiyemize. Uzun bir süre önce bu tarifi paylaşmıştım fakat hem sunumu hep de görseli açışından değişiklik yapınca tekrar paylaşmak istedim.

Tahinli Cevizli Kurabiye

Malzemeler : 
  • 1 su bardağı tahin
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 4 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • bütün halde ayıklanmış ceviz
  • Üzeri için bitter çikolata
Yapılışı : 
  1. 170 c fırını ayarlayın. Tüm malzemeleri yoğurup hamur haline getirin.Şekil verip tepsiye dizin.Herbir kurabiyenin üzerine birer ceviz yerleştirip hafifçe bastırın.Fırına verip pembeleşene kadar pişirin.
  2. Üzerini erimiş çikolata ile süsleyip servis edebilirsiniz.
Afiyet Olsun...



0 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir