google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

18 Aralık 2012 Salı

Yulaflı Kurabiye

Yulafla ilgili çalışmalarım sürüyor :))))
Yulaflı ekmeklerden sonraki denemem bu kurabiyeler oldu.Tarifi ilk olarak home tv de görmüştüm.Bir kaç değişiklik yaparak kendi tarifimi oluşturmuş oldum.
Yulaflı Kurabiye

Malzemeler
  • 250 gr margarin
  • 1 su bardağı kahverengi şeker
  • yarım su bardağı toz şeker
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı yulaf
  • 3,5 - 4 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 tutam tuz
  • 1 paket bitter çikolata (bıçakla doğranmış)
  • 1 su bardağı iti kırılmış fındık
  • 1 limon kabuğu rendesi
Yapılışı :
  1. Fırını 180 c ayarlayın
  2. Un,yulaf,kabartma tozu,tuz ve vanilyayı bir kapta karıştırın.Ayrı bir kapta yumurta ve şekeri iyice çırpın.Yumurtaları teker teker ekleyip her ekleyişinizde iyice çırpın.Daha sonra un karışımını ekleyip mikserle veya elinizle karıştırın.(ben mikserle karıştırdım)
  3. Çikolata ,fındık ve limon kabuğu rendesini ekleyip karıştırın.Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp eliniz de yuvarlayın.Tepsiye yerleştirip fırına verin.Hafif kızarana kadar fırında pişirin.
Afiyet Olsun ...












3 yorum:

saniyesultan dedi ki...

yulaflı tarifleri daha hiç denemedim...görüntü gayet beni ye diyor..

Ferkay dedi ki...

muhteşem görünüyor, ellerinize sağlık..

ebrulitatlar dedi ki...

Çok güzel ve leziz görünüyorlar. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler..

Bunlar da ilginizi çekebilir