google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

2 Mart 2012 Cuma

Bir Klasik - Patates Salatası


Patates Salatası

Malzemeler :
  • 1 kg kadar haşlanmış patates
  • 2 adet havuç
  • 1 adet turp
  • 4-5 dal marul
  • 1 büyük soğan
  • tuz
  • limon
  • sıvıyağ
  • üzerini süslemek için minik turp
Yapılışı:
  1. Patatesleri haşlayıp küp küp doğrayın.(ben patatesleri önce soyuyorum saha sonra haşlıyorum daha kolay oluyor)
  2. Havuç ve turpu rendeleyin.Marul ve soğanı incecik doğrayın.Derin bir kapta patatesleride ilave ederek hepsini karıştırın.
  3. Tuz ,limon suyu ve sıvıyağ ile tatlandırıp servis edin.
Afiyet Olsun ...



5 yorum:

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok severim patates salatasını.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

klasik olabilir ama ben hala çok severek yaparım ve yerim.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

En nefis klasiklerimizden :)
Ellerine sağlık canım..
Mutlu haftasonları diliyorum..
Sevgilerimle..

FATMA ÇELİK dedi ki...

Zel teşekkür ederim sanada güzel hafta sonları diliyorum,

Unknown dedi ki...

hmmmcok severim :-))
afiyet olsun...

Bunlar da ilginizi çekebilir