google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

10 Ocak 2012 Salı

Narlı Yeşil Salata


Bu aralar favorim narlı salatalar.Her türlü yeşilliğin üzerine nar ekleyip salata yapıyorum.Geçen gün yaptığım menude ki bu salata çok beğenildi.Ee banada tarifini yazmak farz oldu.Aslında genel bir tarifi yok ama yinede resimdeki salatada olanları yazıp tarif edeyim diyorum.

Bu aralar kendimi bu salatayı geliştirmeye adadım.... :-)

Narlı Yeşil Salata

Malzemeler :
  • 1 top marul (istediğiniz çeşitte)
  • 1 bağ dereotu
  • 1 bağ maydanoz
  • 1 bağ taze nane
  • 1 bağ semiz otu
  • 8-10 adet minik turp
  • 3 adet havuç
  • 2-3 adet salatalık
  • 5-6 adet kiraz domates
  • 1 adet nar
Sos İçin :
  • Yarım çay bardağı zeytinyağı (ben ayçiçek yağı kullandım)
  • 1 limon suyu
  • tuz
Yapılışı :
  1.  Tüz yeşillikleri yıkayıp sebze kurutucuda kurutun.Geniş bir salata kasesine sırayla hepsini yerleştirin.(Ben sebzeleri elimle doğradım,vitaminleri kaybolmaması için)En üstüne dar tenelerini yerleştirin.Bu sekilde servis edene kadar bekletin.Servis etmeden hemen ünce üzerine sıvıyağ,limon suyu ve 1tuz karışımını dökün.
Afiyet Olsun ...
Bu da Başka bir salata örneği



6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir sunum olmuş canım.nar çok yakışmış salataya.ellerine sağlık.sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

salata nefıs gorunuyor narlı salatalara bayılıorum rengıyle şıklık ve lezzet katıyor ellerınıze sağlık

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Yeşil salatalara nar çok yakışıyor, harika olmuş, ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...
(Yemek Sevdam)

FATMA ÇELİK dedi ki...

sevda teşekkür edeim sunumunu bende çok beğeniyorum narların görüntüsü muhteşem oluyor

FATMA ÇELİK dedi ki...

Zeymuran teşekkür ederim denemeni tavsiye ederim

FATMA ÇELİK dedi ki...

Elif teşekkür ederim

Bunlar da ilginizi çekebilir