google-site-verification: google5f28debd4114d5a6.html

13 Eylül 2011 Salı

Bir Pazar Kahvaltısı


Pazar günü çok güzel bir gün geçirdik ailecek....
Önce süper bir kahvaltı yaptık sonrada doğruu denizeeee...

Hafta içi erken kalkmak zorunda kaldığım için pazar günleri uyumak istiyorum fakat olmuyor.Kurulmuş saat gibi sabah 7 de uyanıyorum.Bu pazarda öyle oldu sabahın 7 sinde uyandım.Uyumak için ne kadar uğraşsamda kar etmedi.Mecburen kalktım.
Hazır kalkmışken aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz kahvaltıyı sevgili eşim ve minik kızım için hazırladım....Kahvaltıların bizim için ayrı bir önemi var.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

zevkiniz çok güzel sofra düzeninize ve kullandıklarınıza bayıldım özellikle poğaça olan kayık tabak :)

merve

FATMA ÇELİK dedi ki...

Merve teşekkür ederim.Çok naziksin

Bunlar da ilginizi çekebilir